wyszukiwarka zaawansowana
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Zwroty i reklamacje

ZWROT:

Mając na celu dobro oraz pełne zadowolenie NASZEGO klienta, dajemy możliwość wydłużonego zwrotu zakupionego u nas towaru. Każdy produkt zakupiony w sklepie – swieczkarnia24.pl, klient ma prawo w ciągu 21 dni, zwrócić bez podania przyczyny, w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

By zwrot został przyjęty, towar nie może być używany, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, co umożliwi dalszą odsprzedaż. Warunkiem zwrotu jest dostarczenie pełno wartościowego towaru wraz z dowodem zakupu.

Po uprzednim kontakcie, możemy również dokonać wymiany na inny towar, w tej samej cenie, bądź wyższej.

REKLAMACJA:

Informujemy, że każdemu klientowi przysługuje możliwość złożenia reklamacji na zakupiony w naszym sklepie towar. Przy przesyłkach kurierskich, ZAWSZE otwieraj paczkę w towarzystwie kuriera! Jeżeli okaże się, że towar nie został dostarczony w oczekiwanym stanie, należy spisać protokół w towarzystwie kuriera.

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni roboczych, w ciągu których powiadomimy telefonicznie o wyniku reklamacji. Podstawą reklamacji jest dostarczenie produktu, dowodu zakupu oraz opisu powodu odesłania towaru, na adres sklepu podany poniżej.

 

ZWROTY I REKLAMACJE NALEŻY ADRESOWAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

Świeczkarnia24 Marcin Karczmarczyk

Ul. Brukselska 5/6

66-400 Gorzów Wlkp.

Tel. 790271290

Wszelkich informacji udzielimy telefonicznie i mailowo.

Zarejestruj się na stronie i zapisz do newslettera, a otrzymasz 10% rabatu na pierwsze zakupy
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl